Martyriowe

wydarzenia

Męski wypad rowerowy

I stało się. Pierwsze spotkanie dla mężczyzn, i wyłącznie dla mężczyzn, w Martyrii za nami. Pragnęliśmy stworzyć przestrzeń dla mężczyzn, gdzie skupiamy się nie tyko na kształtowaniu ducha oraz relacji z Panem Bogiem, ale i przeżywaniu swojego powołania w typowo męskiej formie oraz gronie. Zainaugurowaliśmy rajdem rowerowym nad Zalew Koronowski.

Wyjazd rozpoczęliśmy poranną Mszą świętą, gdzie polecono nas szczególnej modlitwie. Pogoda dopisała, więc była ona skuteczna. Po otrzymaniu specjalnego błogosławieństwa wyruszyliśmy na północ w dość kameralnym, pięcioosobowym gronie w trasę. Na trasie nie brakowało ciężkich podjazdów, płaskich asfaltów, piaszczystych szlaków, szybkich zjazdów, zmagania się z silnym wiatrem. Po dotarciu do Sokolej Kuźnicy przeprawiliśmy się promem na drugą stronę zalewu, zrobiliśmy przerwę. Po krótkiej regeneracji sił, ostro przyspieszyliśmy, bo nadchodził czas obiadu. Za Koronowem napełniliśmy żołądki i odpoczęliśmy. Po godzinie przerwy ruszyliśmy w drogę do domu. No i zaraz po powrocie się rozpadało :) Przejechaliśmy 80 kilometrów. Było warto!